8 września 2015

Dzień Asturii - święto, które mnie zawsze zaskakuje.

Tak tak, zaskakuje, nawet mieszkając tu już prawie 3 lata, zawsze o nim zapominam. Przypominają mi o nim skutecznie wywieszki w sklepach - Jutro nieczynne! Ahhh a ja miałam tyle planów na jutro, niestety w ciągu jednej chwili wszystko trzeba odkręcać.

W Hiszpanii jest wiele lokalnych świąt, więc robiąc jakieś dalej wybiegające w przyszłość plany trzeba koniecznie zaopatrzyć się w kalendarz, inaczej może was spotkać miła niespodzianka w postaci zamkniętych sklepów, urzędów i innych atrakcji.

No więc dzień Asturii. Pisałam już wam kiedyś o Covadondze i Cangas de Onis, pierwszej stolicy hiszpańskiego królestwa, więc tam dziś jak i w innych częściach Asturii wielka fiesta.

W związku z dzisiejszym świętem chciałam wam pokazać kilka zdjęć z uroczego nadmorskiego miasteczka Luanco.

Luanco oprócz tego, że ma fajną plażę, ma też urocze zabytkowe kamieniczki, mały port i kilka dobrych restauracji.  Świetna miejscówka na wakacje.































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz